شرکت جرثقیل هابیل میتواند بهترین انواع جرثقیلها را برای انجام کارهای سنگین ارائه نموده و نقاط مختلف تهران ارسال کند. انواع جرثقیلها شامل :
جرثقیل های دروازه ای
جرثقیل دروازه ای دارای ساختار اسکلتی متحرک است که معمولاً از فولاد ساخته می شود. این دستگاه از یک وینچ بالای سر متحرک تشکیل شده است که در عرض قاب به جلو و عقب حرکت می کند، در حالی که خود قاب جرثقیل در یک داربست یا در برخی موارد، یک محل ساخت و ساز حرکت می کند. این جرثقیل مخصوص برای کارهای مکرر در فضاهای محدود مانند مونتاژ خرپاهای فولادی یا حمل و نقل محصولات بتنی پیش ساخته در طول خط تولید استفاده می شود.
وینچ: نوعی قرقره است که به جلوی دستگاه متصل می شود و هنگامی که خودرو در زمین های ناهموار یا باتلاقی یا در فضایی خاص گیر می کند، به کمک طناب بکسل که دور آن پیچیده شده است، برای یدک کشی ماشین ها و وسایل دیگر استفاده می شود. قرقره و با کمک یک موتور یا یک موتور الکتریکی جداگانه.
جرثقیل های زنجیردار
این جرثقیلهای متحرک بر روی ابزار استانداردی که ممکن است در یک بیل مکانیکی نصب شوند، نصب میشوند. این جرثقیل ها بدون نیاز به سطح تراز می توانند در کارگاه ها حرکت کنند و ظرفیت بالابری آن ها مانند جرثقیل های کامیونی است.بازوی متحرک این جرثقیل ها دارای ساختار شبکه ای می باشد و با افزودن سایر قطعات می توان ظرفیت کششی و بالابری مورد نیاز را بدست آورد.عیب اصلی این نوع جرثقیل های متحرک نیاز به کامیون زمینی با ارتفاع کم برای حمل جرثقیل بین کارگاه ها می باشد.سطح تماس چرخ ها با زمین فشار نسبتا کمی به زمین وارد می کند.در مواردی که خاک کار دارای توان عملیاتی ضعیفی است، لازم است به خاک سختی جزئی داده شود (حدود 35-7٪ کیلوگرم بر سانتی متر مربع).اگر پایداری خاک بسیار ضعیف باشد از زنجیرهایی به عرض حدود 1 متر استفاده می شود.این نوع جرثقیل ها قابلیت کار در خاک های سست و صاف را دارند.
جرثقیل های دکلی
این جرثقیل ها اغلب با جرثقیل های برجی متحرک اشتباه گرفته می شوند.جرثقیل های دکلی را می توان بر روی کامیون ها یا خودروهای زنجیر دار نصب کرد.مهمترین مزیت جرثقیل دکل بلند زنجیر این است که محیط ساختمان در حال ساخت را کمتر آلوده می کند.این موضوع در محیط های متراکم بسیار مهم است.
برای کسب اطلاعات بیشتر :
https://jarsaghilehabil.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D8%AB%D9%82%DB%8C%D9%84/
- ۰ ۰
- ۰ نظر